Brev:
Dadler, figner, rosiner
12. september 2010
Alder:
2 år, 1 mdr.
Dadler, figner, rosiner
Hej Helen,
Saa er jeg paa igen :)
Vil lige hoere dig omkring maengden af dadler/figner/rosiner man boer holde sig under for en 2 aarig! (han elsker nemlig dadler og kan slet ikke faa nok!) - har laest at der er godt med kalk i baade dadler og figner og da han ikke drikker maelk er det jo en anden god kilde til kalk! - men hvor mange kan han taale!?
TAK
Lone